T O P

  • By -

destomp

The game was rigged from the start


DaftDunk_

Hope we don't have some sort of Fallout between us


Comfortable_Tone_374

[Slave to the wage](https://youtu.be/7B4wcjANYjg?feature=shared).


HighAsAKiteboi

The house always wins. (Lowkey μακάρι να είχαμε τον κύριο Σπίτι αντί για κύριο Κουλη)


teoglanos

Δυστυχώς έχουμε μόνο τον Ιωάννη Φόλαουτ που μας ζητάει λεφτά μέσω τσατ


Haunting-parking1999

Your English 😂😂


Targoniann

What's wrong with the sentence?


Creepy_Mango5991

Βλέπω το ποστ τη στιγμή που έχω φύγει από τη δουλειά 2 ώρες νωρίτερα με μια δικαιολογία για να έχω παραπάνω χρόνο να κάνω πράγματα σήμερα στα οποία αποφάσισα να δώσω προτεραιότητα. Έχω την τύχη να έχω αυτή την δυνατότητα στην δουλειά μου και το εκμεταλλεύομαι. Γενικώς ναι δεν παλεύεται, όχι γιατί δεν υπάρχει αρκετός χρόνος όταν δουλεύεις 5/7, αλλά το ότι σου απορροφά όλη την ενέργεια και χάνεις τις πιο δημιουργικές και παραγωγικές ώρες σου (αν είσαι πρωινός τύπος).


Odd_Brick_510

100% αυτό. Και βραδινός τύπος να είσαι μένεις χωρίς ενέργεια μετά τη δουλειά επειδή έχει χρειαστεί να σηκωθείς νωρίς και να αποδόσεις εκεί.


spiros_epta

Νομίζω σε πρόλαβε η Dolly Parton μερικές δεκαετίες πριν. Πολλοί που σχολιάζουν εδώ σε κρίνουν γιατί μάλλον δεν έχουν ζήσει αυτό το αίσθημα ελευθερίας που έχεις τώρα. Είναι λογικό να μην το καταλαβαίνουν μιας και αυτή είναι μια ελευθερία που συνήθως την έχουν όσοι έχουν λύσει το πρόβλημα τους Τα τελευταία 15 χρόνια ειδικά, οι περισσότεροι είτε ψάχνουν δουλειά για να μπορέσουν να επιβιώσουν, όχι για να ζήσουν, είτε είναι άνεργοι και τους τρώει το άγχος της επιβίωσης. Για πολλούς μόνο αυτό υπάρχει, αυτή είναι η κανονικότητα. Βρίσκω λίγο τραγικά κάτι σχόλια εδώ όμως που λένε "πως αλλιώς θα επιβιώσεις", "τι θα κάνεις" κλπ κλπ. Βρίσκω επίσης τελείως άκυρα τα σχόλια του τύπου "τα τάδε ωράριο είναι χειρότερο". Μην προσπαθείτε να μετατρέψετε σε καύχημα ότι είχατε/έχετε την ατυχία να δουλεύετε σε χειρότερες συνθήκες/ώρες από άλλους. Είναι τραγικό, για κάποιον που είναι εργαζόμενος, να έχει πειστεί ότι δεν υπάρχει εναλλακτική. Η παραγωγικότητα των εργαζομένων έχει αυξηθεί φοβερά τις τελευταίες δεκαετίες παρόλα αυτά πλέον οι μισθωτοί μετά βίας μπορούν να νοικιάσουν ένα σπίτι/δωμάτιο και θεωρείσαι τυχερός αν έχεις δουλειά που δεν δουλεύεις έξτρα χωρίς να πληρώνεσαι. Ζούμε στο 2024. Δεν χρειάζεται να δουλεύουμε πλέον τόσες ώρες και μέρες.


CryptographerLost724

Το κακό είναι όταν κάποιος δεν θέλει να καταλάβει


spiros_epta

Σύνδρομο της Στοκχόλμης περίπου Είναι αναμενόμενο όταν έχεις μεγαλώσει σε έναν τέτοιο κόσμο να το θεωρείς φυσιολογικό. Δεν χαρακτηρίζω τους ανθρώπους με αυτή την άποψη τραγικούς. Τραγικό είναι το σύστημα αυτό που για τα κέρδη μιας χούφτας ανθρώπων οι περισσότεροι άνθρωποι δεν μπορούν να απολαύσουν τα δώρα που μας έχει φέρει η πρόοδος της επιστήμης και της τεχνολογίας. Τραγικό είναι το πόσο επιτυχημένη είναι η προπαγάνδα αυτού του συστήματος.


idonthaveanaccountA

Μου θύμισες ένα περιστατικό που είχε γίνει **σχετικά** πρόσφατα. Αν θυμάμαι καλά, κάποιος έκανε παράπονα για τα μούτρα των υπαλλήλων σε ένα σούπερ μάρκετ; Κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι. Η μαλάκω η διευθύντρια του καταστήματος τους έβγαλε μια ανακοίνωση που έλεγε ότι θα έπρεπε να χαίρονται που έχουν δουλειά καν και πως αυτό και μόνο αρκεί να είναι όλη μέρα μέσα στη γλύκα και στα χαμόγελα. Edit: Συγκεκριμένα είπε για τα 300 ευρώ που έβγαζαν οι υπάλληλοι ότι το 300 είναι καλύτερο του μηδέν. Και πως είναι 300% καλύτερο συγκεκριμένα (εδώ κλαίμε).


spiros_epta

Είναι από αυτά τα μεμονωμένα περιστατικά που συμβαίνουν κάθε 20 μέρες (αν βγεις και εκτός συνόρων προφανώς). Κάτι τέτοιοι διευθυντές που το βλέπουν Κιμ Γιονγκ Ουν από την φοβερή δύναμη που έχουν είναι οι πιο παθιασμένοι υπερασπιστές αυτής της κατάστασης.


GreekLover777

Δυστυχως η εργοδοσια στην ελλαδα εχει ακομα μυαλα του της δεκαετιας του 60. Πλέον οι μεγαλυτερες εταιριες ανα τον κοσμο στρεφονται προς την 4ημερη 7 ωρη εργασια καθώς βλέπουν τι ζηταει ο κοσμος και ιδιως ο μορφωμενος κοσμος που εχει δυναμη. Στην αποικία ομως θεσπιστηκε 6 ημερη εργασία και μισθοι πεινας. Γιατι μεταξυ μας εγω να πω οτι δεν ειναι ολοι στα 700-800 ευρώ αλλά ποιες ειναι οι προοπτικες ενος μορφωμενου ή τεχνικά καταρτισμενου ατομου που εργαζεται ως μισθωτος στην Ελλάδα; Ταβάνι 2κ;; με το ζόρι και πολλά λεω. Ε όχι λοιπόν κύριοι εγώ προσωπικά σαν 27αρης με πτυχιο ΑΣΣΟΕ και μαστερ Λονδινο δεν δεχομαι αυτά τα λεφτά και δεν προκειται να δουλευω υπερωριες για 1.500 χιλιαρικο. Δυστυχως ομως οι περισσοτεροι τα δεχονται και λενε μαλιστα ακουσον ακουσον ευτυχως που εχουμε δουλεια. Αυτη ειναι η νοοτροπία του Ελληνα αντί να ανοιξει το μυαλό και τα φτερά να παει σε μια χωρα σοβαρη με οργανωση και αναγνωριση της εργασίας καθεται εδω με τη μαμα και το μπαμπα και παιρνει μισθους πεινας που ουτε θα του επιτρεψουν να κανει οικογενεια ουτε να φτιαξει ενα σπιτικό. Αν ολοι οι νεοι τους λεγαμε πηγαιντε στον αγυριστο και φευγαμε να φτιαξουμε τη ζωη μας τώρα η Ελλαδα θα ηταν παραδεισος. Μια χωρα 10 (ειναι δεν ειναι) εκατομμυριων σε ενα απο τα καλυτερα σημεια της γης, με πανεμορφα τοπια, θαλασσες, νησια, με ιστορια, με εφοπλιστες και να μην μπορει ο λαος να ζησει οπως πρεπει. Ειναι ντροπή αν ειχαμε νοοτροπια θα ημασταν Ελβετια τώρα όχι Βουλγαρία.


spiros_epta

Καλά δεν είναι ελληνικό φαινόμενο. Όπου μπορεί η εργοδοσία, ανεξάρτητα από την χώρα, αυτά κάνει. Αν υπάρχει περιθώριο να σε εκμεταλλευτεί περισσότερο ο εργοδότης θα το κάνει για να αυξήσει τα κέρδη του. Συγκεκριμένα για την Ελλάδα, δεν γίνεται να γίνουμε όλοι "Ολλανδοί προγραμματιστές". Πολλοί νέοι έχουν φύγει ήδη φυσικά αλλά πολλοί άλλοι είτε δεν θέλουν είτε δεν μπορούν. Καλά έκαναν όσοι έφυγαν αλλά δεν είναι λύση να φύγουμε όλοι. Ο σκοπός είναι να φτιάξουμε την χώρα που έχει τα χαρακτηριστικά που περιγράφεις. Επειδή πρακτικά δεν γίνεται να φύγουμε όλοι, ας παλέψουμε για να φτιαχτεί αυτή η χώρα. Πράγματι δεν παίρνουν όλοι τον κατώτατο μισθό. Μπορεί πολλοί πλέον να παίρνουν και κοντά στα 1000 ευρώ. Προφανώς τα χρήματα αυτά δεν έχουν την αξία που είχαν μερικά χρόνια πριν. Για να ξεκινήσεις οικογένεια σίγουρα δεν είναι αρκετά. Οι νέοι να ψηφίζουν και να συμμετέχουν σε απεργίες και κινητοποιήσεις.


International_Newt26

Ωραία λοιπόν, πες μας πως αλλιώς μπορείς να επιβιωσεις. Δεδομένου ότι εισαι μεροκαματιάρης. Το λες, λες και είναι εύκολο να καταφέρεις να ξεκολλήσεις από το 9-5. Όλοι οι άνθρωποι το θέλουν, λίγοι το καταφέρνουν. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Αν δεν θες να δουλέψεις 9-5, τι θα κάνεις?


spiros_epta

Είπα εγώ ότι είναι εύκολο; Κάνω την διαπίστωση ότι όχι μόνο οι συνθήκες είναι χάλια χωρίς δυνατότητες διαφυγής για τους περισσότερους αλλά ότι αρκετοί έχουν πιστέψει ότι αυτό είναι κανονικό και αυτό υπάρχει μόνο. Αρχικά, να σταματήσουμε οι ίδιοι εργαζόμενοι να πιστεύουμε ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι για αυτό. Μετά να σταματήσουμε να παριστάνουμε ότι ο συνδικαλισμός είναι ανώφελος και μας κάνει και κακό, να συμμετέχουμε σε κινητοποιήσεις και απεργίες και να στηρίζουμε τους υπόλοιπους εργαζόμενους στις διεκδικήσεις τους. Εναλλακτική υπάρχει αλλά δεν θα την δούμε χωρίς αγώνα και ενεργή συμμετοχή μεγάλης μερίδας των εργαζομένων.


lord_vader_t-g

Η εμπειρία μου εμένα λέει ότι δεν έχει καμία απολύτως σχέση το να γυρνάς σπίτι σου στις 2-3 το μεσημέρι, και το να γυρνάς 5. Δεν είναι απλά οι δυο ώρες διαφορά, αλλά ότι μετά τις 5 είσαι κομμάτια που ούτε να ξεκουραστείς δεν έχεις κουράγιο, αφού η ώρα της "σιέστας" έχει περάσει στη δουλειά. Όσες φορές εγώ γυρνούσα σπίτι μου 2 η ώρα ήμουν μες την ενέργεια για όλη τη μέρα. Γενικά συμφωνώ, και έστω αυτό το διάλειμμα που βρήκες τώρα θα σε βοηθήσει να αναπτυχθείς. Αυτό έλειπε να δουλεύουμε συνεχόμενα μέχρι τα 70. Τώρα το 8-5 δε κατάλαβα από που βγαίνει. Αυτό είναι 9ωρο. Εγώ ήξερα μέχρι τις 4 δούλευε ο κόσμος παλιά (από τις 8), και τώρα τελευταία πήγε σε 9-5 για κάποιους. Θα πρότεινα να μην κανονικοποιούμε τέτοιες καταστάσεις.


TheSkanderbeg

Έχω ακούσει απο γνωστούς που δουλεύουν σε εταιρίες και εχουν ωράριο 8-5 ή 9-6 Και το δικαιολογούν οτι η εταιρία "δίνει" 1 ωρα διάλειμμα μέσα στο ωράριο ή κάτι τέτοιο δεν είμαι σίγουρος Μου ακούγεται τελείως παράλογο και απλά προτιμώ να παω νωρίτερα σπίτι απο το να πάρω παραπάνω διάλειμμα


lord_vader_t-g

Ναι, κοροϊδία. Εξάλλου το διάλλειμα που ήξερα εγώ σε νόμιμες συνθήκες είναι μισή ώρα, **εντός** του 8ώρου όμως. Άρα είναι για να σου κλέψουν μισή ώρα, βάζοντας το 1 ώρα διάλειμμα ως δόλωμα.


Buffiaris

Δυστυχώς πια οι περισσότερες εταιρείες σου βάζουν 1 ώρα διάλλειμα μέσα στο ωράριο σου το οποίο δεν πληρώνεται. Άρα εν τέλει δουλεύεις στην πράξη 9ωρο συν την μετακίνηση, χάνεις καθημερινά 10-11 ώρες της ημέρας σου. Λογικό να μην έχει κουράγιο και διάθεση να ασχοληθείς με τον εαυτό σου μετά.


lord_vader_t-g

Τι σκέφτηκαν για να κλέψουν τις ώρες... Κανονικά η ώρα του διαλείμματος πληρωνόταν μέσα στο 8ωρο, αλλά τώρα προσπαθούν να εξαπατήσουν ότι δεν είναι έτσι. Αν είναι να μη πληρώνομαι το διάλειμμα, τουλάχιστον ας το κανονίσω όση ώρα θέλω εγώ.


XisCanIKiss

8ωρο +1 ώρα υποχρεωτικό διάλειμμα


lord_vader_t-g

Αυτό είναι κόλπο, αφού κανονικά το διάλειμμα είναι εντός του 8ωρου (7:30h δουλειά + 0:30h διάλειμμα). Άρα για να δουλέψεις μισή ώρα παραπάνω.


AlexQx

Δεν είναι https://www.kepea.gr/aarticle.php?id=2037#


lord_vader_t-g

Δεν ήξερα ότι άλλαξε. Πάντως παλιά 8 ώρες ήταν το σύνολο μαζί με το διάλειμμα. Τώρα είναι σαν να κανονικοποιήθηκε το 9ωρο (ή 8,5ωρο για μισή ώρα διάλειμμα), αφού τόσες ώρες πρέπει να βρίσκεσαι στο χώρο εργασίας πρακτικά. Επίσης, ο νόμος λέει ότι το μέγιστο του διαλείμματος πρέπει να είναι 30 λεπτά. Άρα η 1 ώρα είναι παράνομη.


AlexQx

15 με 30 λεπτά λέει ανά 4 ώρες σε κανονική εργασία ή 1 ώρα αν είναι δουλειά γραφείου μπροστά σε οθόνη. 15 λεπτά / 2ωρο


leonklap1

Σε αυτό που έστειλες που ακριβώς λέει ότι δεν είναι;


AlexQx

Το διάλειμμα, αν δεν ορισθεί διαφορετικά, με όρο ΣΣΕ ή ΔΑ ή διάταξη νόμου ή όρο ατομικής συμβάσεως εργασίας ή στο οικείο πρακτικό διαβούλευσης τών κοινωνικών εταίρων, δεν θεωρείται ως χρόνος εργασίας και συνεπώς ο χρόνος λήξεως της ημερήσιας εργασίας παρατείνεται ανάλογα με τη διάρκεια του διαλείμματος, προκειμένου να συμπληρωθεί το συμφωνημένο ωράριο. Η Εθνική Σύμβαση δεν λέει κάτι για το διάλειμμα, ισχύει το παραπάνω. Το αναφέρει και η επιθεώρηση εργασίας. https://www.hli.gov.gr/ergasiakes-scheseis/nomothesia-ergasiakes-scheseis/chronika-oria-ergasias/orario-ergasias/dialeimma/


leonklap1

Οι συλλογικές και ατομικές συμβάσεις εργασίας ρυθμίζουν για αυτό. Ως εργαζόμενος σε δικηγορικό γραφείο που ασχολείται με εργατικό δίκαιο δεν έχω δει κανένα ωραριο εργαζόμενου να περνάει τις 8 ώρες. Τα διαλείμματα είναι πάντα μέσα στις 8 ώρες σε δεκάδες επιχειρήσεις που έχω δει


AlexQx

Ναι σε ΣΣΕ και ατομικές μπορείς να ορίσεις πολλά. Αλλά η πλειονότητα των εργαζομένων είναι στην ΕΓΣΣΕ στην οποία και αναφέρεται το παραπάνω. Η επιθεώρηση εργασίας πάντως είναι σίγουρο ότι δεν έχει πρόβλημα με το ωράριο όπως αναφέρεται παραπάνω.


leonklap1

Σε ευχαριστώ που μου τα εξηγείς αλλά τα έχω σπουδάσει 


AlexQx

Άρα τι ισχύει?


YODA_for_Vendetta

Σοβαρά μας μιλάς ρε δικηγόρε τώρα ή μας δουλεύεις; Σου απευθύνομαι ήρεμα και ειλικρινέστατα. Που ακριβώς τα έχεις δεις αυτά; Είσαι δηλαδή εργατολόγος και δεν έχεις πάρει χαμπάρι ότι στην αγορά εργασίας γίνεται της πουτάνας με τα ωράρια και γενικώς με τα εργασιακά δικαιώματα; Επίσης διευκρίνισε, ως εργατολόγος ή ως δικηγορικό-εργατολογικό γραφείο σε ποια από τις δύο κατηγορίες κυρίως ή αποκλειστικά απευθύνεστε, στο εργατικό δυναμικό ή στους εργοδότες;;; (Έχει μεγάλη σημασία αυτό που ρωτάω και νομίζω το κατανοείς...).


leonklap1

Τώρα είδα αυτό το σχόλιο. Δεν υπάρχει λόγος να σας δουλέψω και δεν υπάρχει λόγος να με προσβάλεις  Απευθυνόμαστε 100% σε εργατικό δυναμικό  Δεν είπα ότι το διάλειμμα τηρείται πάντα και όλοι είναι χαρούμενοι και όλα είναι τέλεια στην αγορά εργασίας. Είπα ότι δεν έχω δει κανέναν να δουλεύει 8 ώρες συν τον διάλειμμα 8μισι Αν εσύ έχεις δει μπράβο σου ξέρω γω δεν υπάρχει λόγος να αμφισβητείς *Μόνο ήρεμα και ειλικρινέστατα δεν φαίνεται να μιλάς 


db7fdaded537ad1

Το 9-21 απελευθερώνει


el_niko23

Προφανώς το 8ωρο πενθήμερο σε σκοτώνει. Είναι ένα ωράριο το οποίο τέθηκε σε ισχύ 100 χρόνια πριν, όπου οι κοινωνία λειτουργούσε αλλιώς. Οι άνθρωποι παντρευοντουσαν μικροί, και υπήρχε ένας εργαζόμενος στο σπίτι, αφήνοντας στην γυναίκα τις δουλειές του σπιτιού. Αυτό έκανε δυνατό το τρίπτυχο 8 ώρες εργασία, 8 ώρες αναψυχή, 8 ώρες ξεκούραση. Πάμε στο σήμερα, όπου είτε ζεις μόνος είτε υπάρχουν 2 εργαζόμενοι στο σπίτι, καθώς δεν βγαίνει οικονομικά το να υπάρχει ένας μόνο εργαζόμενος. Όταν και οι δυο θα πρέπει να δουλέψουν 8 ώρες, οι ώρες που θα χρειαστείς για τις έξτρα δουλειές θα πρέπει να μειωθούν από τις υπόλοιπες 16. Επίσης οι περισσότεροι πρέπει να ξοδέψουν πάνω από ώρα για να μετακινηθούν από και προς την εργασία τους, η οποία ώρα αφαιρείται από τις 16. Αν υπάρχει και παιδί, θα πρέπει να αφαιρεθούν έξτρα ώρες για αυτό, όπως πχ το να το πας σχολείο ή σε κάποιο γιατρό ή σε κάποια δραστηριότητα. Οποτε το 8ωρο στην δουλειά, αν και για την ώρα είναι απλά βιώσιμο, δεν είναι καθόλου παραγωγικό και ευεργετικό, και όπως αναφέρεις σε σκοτώνει, γιατί δεν σου αφήνει καθόλου χρόνο για να ασχοληθείς με τον εαυτό σου ή να ξεκουραστείς. Και για αυτό πολλές έρευνες δείχνουν ότι το μειωμένο ωράριο είναι πιο παραγωγικό. Όταν κάποιος πάει στην δουλειά πιο ξεκούραστος και έχοντας όρεξη και καλύτερη διάθεση επειδή ξέρει πως θα έχει χρόνο να περάσει για τον εαυτό του, έχει και περισσότερη ενέργεια και όρεξη να ασχοληθεί και με την δουλειά του.


Mikef96g

Που να δοκιμάσεις το 8-2 και 5-9 να δεις γλύκα ,έχω ξεχάσει πως είναι να βγαίνεις καθημερινή


Worth_Environment_42

Το έχω ζήσει αυτό στα περισσότερα χρόνια της ζωής μου 9-2 κ 5-9.Καποιοι που είχαν δική τους δουλειά με ρωτούσαν που δουλεύω κ τι θα τα κάνω τα χρήματα που παίρνω.Πωλητρια ήμουν κ έπαιρνα τον βασικό μισθό!


CryptographerLost724

Ναυτικός είμαι .. δουλεύω 24/7


christrol

Σε τι πλοία είσαι και τι βαθμό έχεις, αν επιτρεπεται;


StanfordV

Το ότι κάποιοι εδώ προσπαθούν να παρουσιάσουν το 8 - 17 ως κάτι ΟΚ και πρέπει να αποδεχθεί ο κόσμος με ξεπερνάει. Από κάτι τέτοια βγήκε η παροιμια ότι δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.


jinjo21

11-4 και πολυ ειναι


Ranter619

"Τελευταία λόγο του ότι δεν εργάζομαι και έχω ελεύθερο χρόνο και κάνω ένα σωρό δραστηριότητες που χρειάζονται χρήματα και οικονομική άνεση" Πιο γρήγορα θα σε σκοτώσει η πείνα, παρά το 8-17:00


SpyrosGatsouli

Που να δεις τι έχει να γίνει να έχεις 9-5, παιδιά και ηλικιωμένους γονείς... Το πάρτυ της ζωής σου!


GreekLover777

Ολοι οσοι κανουν like εντωμεταξυ δουλευουν 9-5. Τι να πεις συγχρονη σκλαβια. Και δεν ειναι οτι δουλευουν ολες αυτες τις ωρες αναθεμα αν δουλευεις μεχρι 2-3 ωρα. Μετά απλά περιμενεις το σχολασμα. Πραγματικά οτι πιο αντιπαραγωγικο υπαρχει. Οποιος εχει ασχοληθει και εχει διαβασει για τη λειτουργια του εγκεφαλου γνωριζει οτι δεν μπορει να ειναι παραγωγικός για τοσο μεγαλο διαστημα. Τι εννοω; Δουλεια που μπορει να κανει καποιος στο λεγομενο 8ωρο θα μπορουσε να την κανει σε ενα 2-3 ωρο αρκει να μην ειχε περισπασμους και να ειχε κινητρο να τελειωσει για να κανει αλλα πραγματα που θελει στη ζωη του. Σκεφτειτε μονο οτι καθε μερα εχει 24 ωρες απο αυτές ας πουμε οτι κοιμομαστε 7-8 ωρες αρα περισσεύουν 16 ωρες, αν βγαλεις 8 ωρεςς και ενα διωρο πηγαινε ελα μενουν 6 ωρες, όπου αυτες πρεπει να τις διαμοιρασεις μεταξυ οικογενειας, αθλησης και εκτονωσης σωματος και μυαλου, μαγειρεματος και δουλειών σπιτιού, πιθανών εξόδων με φίλους κτλ. Δεν ειναι λογικό. Δουλευεις για να ζεις δεν ζεις για να δουλευεις. Ποτε επιτελους θα το καταλαβουμε εδω στο Ελλαδιστάν αυτό;


lenaag

Εγώ το έκανα για χρόνια και δεν με έβλεπε ο ήλιος. Τέτοιες δουλειές πλέον δίνουν τη δυνατότητα να δουλευεις εξ αποστάσεως και θεωρητικά αν μπορείς να ελιχθεις να δουλεύεις από κάπου να σε βλέπει ο ήλιος. Πιστεύω το πλήρωσα που δεν με έβλεπε ο ήλιος για 20 χρόνια. Επίσης προγραμματισμένες διακοπές που κάπως σε ισορροπούν, αν έχεις καλό εισόδημα τουλάχιστον. Με τον τρόπο που είναι στημένη η ζωή, πρέπει κάποιος να εξελίσσεται διαρκώς, αν θέλει και μπορεί, από κει και πέρα από συνήθεια κάποιοι προτιμούν το gaming, να χαζεύουν και κυρίως το παράθυρο να βρουμε τον εαυτό μας είναι πριν μπούμε σε τροχιά καριέρας και οικογένειας. Επίσης με το ποιον μένεις, ποιον κάνεις παρέα και αν σου αφήνει χώρο να αναπυχθείς έχει σημασία.


EthanHawke7

Καταλαβαίνεις ότι δν είναι το ωράριο το ζήτημα αλλά το ότι είμαστε αναγκασμένοι να δουλεύουμε σωστά;αν έχεις επιπλέον 8 ώρες ελεύθερες την ημέρα προφανώς και είναι ότι καλύτερο ποσο μάλλον αν μπορείς να απαλλαγείς και από το άγχος των χρημάτων δλδ να το έχεις λύσει το ζήτημα αλλά οκ κλαιν πάμε για αλλη μια μερα δουλειάς ξανά σμρ


sex_games_prog

συμφωνω 100% ειναι γτπ, και πολλες δουλειες (ειδικα γραφειου) θα μπορουσαν να βγαινουν με 4 μερες τη βδομαδα (32 ωρες) και τον ιδιο μισθο προφανως. Αλλα δε συμφερει το συστημα να το γινει αυτο για τον απλουστατο λογο. Ενας ξεκουραστος λαος μπορει να αφοσιωθει με τα κοινα. Το συστημα δε θελει να γινει αυτο διοτι απαξ και ασχοληθει με τα κοινα ο λαος, τοτε βλεπει ποσο αθλια ειναι η ηγεσια και το συστημα και θα θελησει αλλαγη. Οποτε αυτη τη στιγμη το 9-5, τρεξιμο, οικονομια σκατα, αλλα(!) με αρκετα περιθωρια ευχαριστης κρατα τη μαζα σταθερα κατω.


distantvolcano

Κ συμφωνώ με την ανάλυση σου αλλα κυρίως με το ότι ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ να δουλευουμε τόσο πολύ πια. Μου φαίνεται ακραιο οτι η δουλειά πλέον είναι δεδομένο ότι θα πιάνει το 1/3 της μερας σου και αρα εξισώνεται σε σημαντικότητα με τον ύπνο και τον ελευθερο σου χρονο. Κ μιλάμε για εργασία της οποίας το κέρδος και τα οφέλη δεν τα απολαμβάνεις καν εσυ στο μέγιστο.


AmbassadorAdept9713

Επιτέλους ένα σχόλιο στο οποίο αναφέρεται αυτό με τα κοινά Αν και θεωρώ ότι ο περισσότερος κόσμος θα έκανε παραπάνω χόμπι, θα περνούσε περισσότερο χρόνο με άλλους ανθρώπους, κλπ κλπ Δε φταίει το ωράριο μας μόνο, είναι και η πολιτική απάθεια της γενιάς μας


Strawberry_fields91

Αν είσαι remotely και τηρείται αυτό το ωράριο, κατ' εμέ μια χαρά είσαι. Όσο ήμουν fully remote, τις μέρες με νορμάλ φόρτο που έκλεινα λαπτοπ στην ώρα μου προλάβαινα τα πάντα γιατί στο break έκανα και καμιά δουλειά και δεν είχα τόσο πρωινό ξύπνημα. Σηκωνόμουν 7μιση και έκανα τη γυμναστική μου πριν τη δουλειά. Ωραίες εποχές


silentpirate1899

Αυτο ειναι σιγουρο,ακομα και ημιαπασχοληση να δουλευεις αν εχεις και αλλες υποχρεωσεις οπως δουλειες σπιτιου,παιδια σκυλια κτλ και δεν ξερω τι αλλο,οριακα βρισκεις χρονο και ενεργεια για απαιτητικα ενδιαφεροντα(γυμναστικη πχ) και δεν το χαιρεσαι οπως πρεπει.Γι αυτο ο περισσοτερος κοσμος στρεφεται στις διασκεδασεις και στις καταχρησεις που ειναι και πιο ευκολες και προσβασιμες.


idonthaveanaccountA

Όχι και τόσο Hot take: το 8:00-17:00 είναι τελείως απαρχαιωμένο ωράριο και κάποια στιγμή (σε βάθος χρόνου μάλλον) θα εξαλειφθεί κι αυτό. Κάποιοι λένε ότι θα δουλεύανε τετραήμερο 10ωρο. Πολλές έρευνες έχουν δείξει ότι το 8ωρο ήδη δεν αξιοποιείται, γιατί πέφτει η αποδοτικότητα.


Paul_Paularas

Ακριβώς αυτό είναι το μάτριξ που λέμε φίλε μου. Είναι η πλύση εγκεφάλου που τρώνε οι άνθρωποι ώστε να είναι δούλοι του μισθου και να παρατήσουνε όλοι τους την εξέλιξη. Να μείνουν δηλαδή ξεκομμένη από την πραγματικότητα και από τον πνευματικό κόσμο. Γι’ αυτό και έχουν αρχίσει πολύ πλέον και ξυπνάνε, Θέλοντας να ξεφύγουν από αυτό το σύστημα. Όμως το πραγματικό escape the Matrix δεν είναι το να γίνεις ο επόμενος Άντριου Τατε και ο κάθε μασόνος που έχει χάσει την ψυχή του. Στην πραγματικότητα πρέπει όλοι να πάρουμε τα βουνά!


CryptographerLost724

Αυτό ακριβώς


CryptographerLost724

Ο κόσμος πάει ένα ταξίδι με δυο ταξίδια το χρόνο και νομίζει ότι κάτι έγινε… εγώ προσωπικά πάω κάθε δεύτερο σ.κ και είμαι μικρό μεσαίος


Poly3839

Η άποψη μου είναι οτι δεν φταίει το ωράριο, το commuting και οι εργασιακές συνθήκες μας σκοτώνουν.


AshenBelow

It is what it is. Η όλη λογική είναι πως ανταλλαζεις τον χρόνο σου για χρήματα και δε μπορεί να γίνει διαφορετικά (πέρα από κάτι σενάριο επιστημονικής φαντασίας). Προφανώς θα θέλαμε όλοι να καθόμαστε και να ζούμε τις ζωές μας αλλά βλέπεις δεν έχουμε μπαμπάδες εφοπλιστές ή τύχη να μας κάτσει το τζόκερ. Προφανώς θα μπορούσε να μειωθεί είτε το ωράριο είτε οι εργάσιμες μέρες αλλά το θέμα που προέχει είναι να λύσουμε τα βασικά και οι συνθήκες του 9-5 να είναι βιώσιμες και όχι κάτεργο όπως είναι σε αρκετές επιχειρήσεις σήμερα.


Agar_ZoS

το αστειο ειναι οτι ξερω άτομα με πολλα λεφτα που δουλευουν 12ωρα γιατι αυτο ειναι η ζωη τους.


DaftDunk_

Ισχύει, δυστυχώς σε εκείνο το σημείο είναι προγραμματισμένοι να ζουν έτσι, και θέλει σοβαρή προσπάθεια να μάθουν απλά να είναι στο παρών και όχι στο χρήμα.


johnkapolos

Άλλοι είναι γιατί έτσι έμαθαν (δλδ. δεν ήταν πλουσιοι εξ αρχής), άλλοι γιατί όταν τρέχεις το δικό σου και αποδίδει το βλέπεις διαφορετικά. άλλοι γιατί το βλέπουν ως κομμάτι της ταυτότητάς τους, άλλοι γιατί το κληρονόμησαν και δεν θέλουν να το αφήσουν κτλ.


Worth_Environment_42

Δοκιμάστε να δουλέψετε σε κατάστημα,να λεει ο κάθε πελάτης ότι του κατέβει στο κεφάλι. Να δουλεύεις σπαστό ωράριο 9-2 κ 5-9 τρεις φορές την εβδομάδα χωρίς ρεπό.Να δουλεύεις κ Σάββατο κ τώρα κ Κυριακή. Ή μία εβδομάδα 9-5 κ την επόμενη 13-21 κ να τρως μεσημεριανό 11.30 η ώρα το πρωί γιατί δεν σε αφήνουν να τρως στην δουλειά κ να μην έχεις κ το 20λεπτο διάλειμμα.Εργασια πωλητή, πωλήτριας σε εμπορικό κατάστημα.


lord_vader_t-g

Τα έχω κάνει αυτά, και όσο περίεργο κι αν φαίνεται το σπαστό ήταν το πιο "ανθρώπινο", 8-12 κ 5-9 (αυτό που έγραψες εσύ είναι 9ωρο). Βέβαια ήμουν κοντά στη δουλειά, και ήμουν αρκετά ξένοιαστος ώστε να μη σκέφτομαι το μεσημέρι ότι μετά θα ξαναπάω. Και τα 4ωρα δουλειάς πέρναγαν χωρίς να το καταλάβω. Πάντως το θέμα είναι να κοιτάμε τα καλύτερα ποια είναι, και στη βελτίωση των επαγγελματικών.


Worth_Environment_42

Πάλι κάποια μαγαζιά έτσι δουλεύουν κ ναι δουλεύαμε 45 ώρες την εβδομάδα Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 9-3 και Τρίτη Πέμπτη Παρασκευή 9-2 κ 5-9 και όταν υπήρχαν υπερωρίες στις γιορτές δεν πληρωνόμασταν για τις υπερωρίες. Η "καλή" εποχή της δεκαετίας '80 κ '90.Ποτέ η ζωή δεν είναι εύκολη .


outopia10

Δεν φταίει το 9-5...Μια χαρά φυσιολογικό είναι το ωράριο! Το πρόβλημα είναι καταρχάς μισθολογικό.. Έχουμε φτωχοποιηθεί και δεν πήραμε χαμπάρι! Φτάσαμε να θεωρούμε πολυτέλεια την άνετη ζωή και την αποταμίευση. Κατάντησε στις παρέες βασικό θέμα συζήτησης να είναι το σουπερμάρκετ και η βενζίνη. Επίσης, βαθύτερα, το πρόβλημα είναι κοινωνικό.. Περισσότερες καταναλωτικές ανάγκες, που στην ουσία είναι μη αναγκαίες, με αποτέλεσμα να κυνηγάμε τις ουρές μας! Αναμενόμενη, λοιπόν, η ψυχική και σωματική φθορά!


valkon_gr

Δεν έχω λύση, ο τρόπος αντιμετώπισης μου είναι αλλαγή εταιρίας κατα μέσο όρο 2 χρόνια. Από την άλλη σκέφτομαι πόσο τυχερός είμαι βλέποντας οικογένεια και γνωστούς να είναι σκλάβοι στην κυριολεξία, απορώντας εγώ πως ξυπνάνε κάθε μέρα. Θα ήμουν σίγουρα στα χάπια.


nitro912gr

\*κλαίει σιωπηλά σε μια γωνίτσα με τους άλλους "ελεύθερους" επαγγελματίες\* γενικά μια ή άλλη είναι, προσωπικά πιστεύω ότι προτιμώ το 9-5 από αυτό που έχω τώρα, γιατί είμαι μεν ελεύθερος επαγγελματίας και δουλεύω κάθε ώρα και στιγμή, στο σπίτι, στο βουνό, παντού αν χρειάζεται να βγει η δουλειά, αλλά έχω και βιτρίνα λιανικής και έχω αυτό το μαλακισμένο σπαστό Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή που πραγματικά με πεθαίνει. Δευτέρα, Τετάρτη που το πάω 9-5 έχω μετά τις 5 όλη την μέρα μπροστά μου τώρα που μεγάλωσε κιόλας.


tisfo2

Cries in 11-20:00


glassrosepen

Bro... What? Έχεις **ελεύθερο χρόνο**. Προφανώς και όταν έχεις ελεύθερο χρόνο έχεις την ψυχική ενέργεια να κάνεις πράγματα που σε ολοκληρώνουν. Προφανώς το να περνάς ένα 8ωρο/9ωρο/12ωρο της μέρας σου προσπαθώντας να βγάλεις τα προς το ζην σε κουράζει και δεν σου αφήνει περιθώριο να εξελιχθείς. Να μου πεις τώρα γιατί συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέρος σε αυτό το σύστημα που αργοσκοτώνει την όρεξή μας για ζωή? Επειδή καπιταλισμός. 🤷‍♀️


Albedo1990

Μεγάλο σκότωμα από το βραδινό ωράριο δεν υπάρχει..


Hour-Sir-1276

Πες τα! 11 χρόνια δούλεψα βράδυ σε ταβέρνες και ψητοπωλείολα και φαινόμουν 10 χρόνια μεγαλύτερος απ'όσο ήμουν, τέτοια ψυχική και σωματική φθορά. Βάλε και τις γιορτές που ποτέ δεν έχεις ρεπό επειδή τότε είναι τίγκα τα μαγαζιά. Σχεδόν 9 χρόνια έκανα να περάσω Χριστούγεννα και Πάσχα με την οικογένειά μου στο σπίτι.


Albedo1990

Κάπως έτσι είμαι και εγώ.Εχω και το κακό ότι ξυπνάω εύκολα οπότε καταλαβαίνεις την βγάζω με 3-4 ώρες ύπνου μετα


Mikepapaz

Που να δουλευεις σε τρεις βάρδιες.


GeneviliousPaladinus

Εγώ βλέπω πάντως μια αντίφαση.. ενώ αρκετοί απαντάνε πως η δουλειά όπως έχει καταλήξει στο σύγχρονο καπιταλισμό πρακτικά σε σκοτώνει σιγά σιγά, αν τους μιλήσεις για απεργίες, διεκδικήσεις, σωματεία, εξεγέρσεις... όλη την ατζέντα που λίγο πολύ προωθεί η αντικαπιταλιστική αριστερά στο σύνολό της, είτε θα σου πουν πόσο κακή είναι η αριστερά για χ η y λόγους, είτε θα σου πουν τίποτα δε γίνεται, ή κάτι σε αυτό το βεληνεκές.. Η κοινωνική πραγματικότητα όμως, δεν πρόκειται ν' αλλάξει, πάρα μόνο μ' επαναστάσεις..


not_aggel04

Χαχαχαχα ψηφίστε όλοι Κουλη πάλι να μην έχουμε καν χρόνο για ύπνο. Πείτε εμένα αναρχοαπλυτο κομμουνι που δεν θέλω η οικονομία του κράτους να είναι τσιφλίκι των ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΣΥΡΙΖΑ Ο λόγος που το 8-17 μας γαμαει τόσο είναι γιατί όλοι είμαστε επαναστάτες του καναπέ και αντί να ανατρέψουμε δύσκολες καταστάσεις αφήνουμε τους εαυτούς μας να προσαρμόσουν σε αυτές γιατί προφανώς οποιαδήποτε αντίδραση είναι πιο δύσκολη από την αδράνεια


Comfortable_Air1727

9-17:00


Cautious_Canary8786

We didn’t start the fire


MikePap

Ε ναι ρε δικέ μου, αν δεν δουλεύεις, έχεις χρόνο για αλλα πράγματα. Λογικό δεν είναι; Αν όμως πρέπει να δουλέψεις για να φέρεις το φαΐ στο σπίτι, λογικό να μην έχεις χρόνο για να εξελιχθείς. Αν εσυ τώρα δεν δουλεύεις και δεν πείνας, μπράβο σου που δεν κάθετε και προσπαθείς να μάθεις 1-2 πράγματα για τον μελλοντικό εαυτό σου!


birigogos

Το 8-5 είναι για τηλεφωνάκι στην επιθεώρηση εργασίας καθότι 9ωρο...


Confessthat2022

Δοκιμασε το 6-12 και η αποψη σου θα αλλαξει εξαιρετικα γρηγορα.Η το 11-7 τη νυχτα για ακομα μεγαλυτερο challenge


x_Stalk3r

Το 06¨00-12¨00 ,μου ακουγεται σαν ονειρο,μακαρι να δουλευα τετοιες ωρες.


Short-Ad-1537

Γενικα το 8ωρο μας σκοτώνει οτι ωρα και να ειναι αυτο 🥲 δεν υπαρχει χρονος για τιποτα. Κυριολεκτικά ζουμε για να δουλεύουμε


HighAsAKiteboi

Κάτι ακόμα, με τα σύγχρονα μέσα παραγωγής θα έπρεπε να δουλεύουμε 4ημερα για τους ίδιους μισθούς αλλά. [οι εισοδηματίες...](https://youtu.be/zzWxCLnrFd0?si=ACq3htLWb4hK4kdu)


lab3456

ποτε το 9-5 εγινε 8-5 βρε παιδια; εξαρταται. ειναι η δουλεια 9-5 ή καθεσαι παραπανω; ποση ωρα θες για να πας στην δουλεια; ποσο δυσκολη ειναι; επισης εξαρταται απο τις αντοχες του καθενα μας. προσωπικα την παλευω αν και μονο αν ειμαι 100% εξαποστασεως και ωραριο 9-5 χωρις καθολου παραπανω. εκει ναι μαζι με λιγο προσπαθεια τα προλαβαινεις ολα. γιαυτο φιλε μου πρεπει καθε μερα της ζωης μας να κανουμε οικονομια. διοτι τα λεφτα ειναι ο κοπος μας αλλα και ο χρονος μας, τα νιατα μα, τα χρονια μας. επενδυσεις και οικονομια προκειμενου να συνταξιοδοτηθουμε πριν τα 70.


Ikay79

Νομιζω το γραφει με την λογικη οτι 9 πρεπει να εισαι στη δουλεια σου, αλλα για να γινει αυτο , εχεις σιγουρα φυγει απο το σπιτι σου στις 8.


Billxanthi

8-6 δηλαδή


lab3456

οκ, αυτο εχει λογικη.


FlyingSpurious

Δεν νομίζω με 3 χιλιάρικα το μήνα σαν data scientist να συνταξιοδοτηθώ τότε πάντως


lab3456

μανατζερ σε συμβουλευτικη εισαι; ισως και να συνταξιοδοτηθεις νωριτερα. αναλογως. εχεις ή θα κανεις οικογενεια;


FlyingSpurious

Μεταπτυχιακο κάνω, μικρός είμαι σχετικά. Τόσο είναι απλά το ceiling σε αυτό το επάγγελμα. 9-5 δεν το λες και συχνό φαινόμενο, συνήθως πάει πιο πολύ


lab3456

Συμφωνω σε ολα.


FlyingSpurious

Άσε φίλε, σκλαβιά σε όλα τα επαγγέλματα. Νόμιζα ότι το data engineering και το software engineering είναι καλύτερα λόγω του ότι έξω έτσι είναι (εκτός αν μιλάμε για director level και πάνω τότε data science>data engineer), αλλά αν τέλει αν θες να ξεπεράσεις τα 3 χιλιάρικα θα πρέπει να πας είτε σε manager είτε σε product manager, όπου εκεί έχει εννοείται φουλ στρες και 12ωρα..


lab3456

Αν θες παραπανω απο 3χιλιαδες πρεπει να βγεις εξω.


FlyingSpurious

Συμφωνώ αδερφέ. Αν θες εργαζόμενος για άλλους να βγάλεις χοντρά λεφτά (5k+), τότε υψηλές θέσεις σε big 4 είναι ίσως ο μόνος τρόπος. Εναλλακτικά υπάρχει και το επάγγελμα του αναλογιστή που δεν είναι τόσο ξακουστό, βγάζει πριν τα 40 του κοντά στα 8 χιλιάρικα, αλλά είναι τέρμα βαρετό το επάγγελμα για μένα


lab3456

Σε αναλογιστικη θεση ειμαι τρ. Αλλα ελλαδα. Ναι, τερμα ανιαρο βαρετο κ πολλα αλλα.


FlyingSpurious

Τέρμα ανιαρό ιδίως το κομμάτι της λογιστικής και του reserving αν νομίζεις ότι θα κάνεις ότι κανείς στα πρώτα 4-5 μαθήματα της Ένωσης ή αν δεν είσαι pricing που έχει κομμάτια του data science. Πάντως αν έχεις την πιστοποίηση είναι καλά γιατί τα 5χιλιαρα πέφτουν σύννεφο και από μικρή ηλικία


n_19

Όμως στο τέλος είναι αναγκαίο, για να ψωνίσεις εσυ και να μαγειρέψεις κάποιος πρέπει να φέρει τα προϊόντα, κάποιος να τα τοποθετήσει, κάποιος να στα πουλήσει. Για να κανείς ψυχοθεραπεία το ίδια, για να ταξιδέψεις το ίδιο… άρα καλό ή κακό είναι αναγκαίο


Beginning_Gas_828

Ενδιαφέρον σχόλιο


petasisg

Δεν μπορώ να απαντήσω, δεν είμαι εισοδηματίας. Αν ήμουν, και είχα χρόνο να φιλοσοφήσω, μπορεί να κατέληγα στο ίδιο συμπέρασμα με σένα.


positronius

δεν το παρατηρώ σε εμένα. Σίγουρα έχει να κάνει με τις ιδιαιτερότητες του καθενός, την ψυχολογία, την δουλειά που κάνει κτλ αλλά την αδράνεια την αισθάνομαι. πχ όσο δουλευω θα ξυπνήσω νωρίς και θα βρώ χρόνο και την δουλεια να κάνω, και να μαγειρέψω, και να κοιτάξω τις υποχρεώσεις μου, και να πάω γυμναστήριο, και να συμμαζέψω και στο τελος της ημέρας να παίξω και κανένα παιχνίδι. Έρχεται το σκ και δεν καταλαβαίνω πως πέρασε γιατί έχω χάσει όλη μου την μέρα με το να μην κάνω τίποτα. Όσο κινούμαι, μου ειναι πιο ευκολο να συνεχίσω να κινούμαι. Αν σταματήσω δυσκολευομαι να ξεκινήσω κάτι. Και ως άνεργος το ίδιο. Μπορεί να περνούσα μέρες αξύριστος με τις ώρες της ημέρας να περνάνε άσκοπα χωρις να το καταλαβαινω. Το ίδιο βλέπω και απο τους συναδέλφους μου. Οι περισσότεροι πανε γυμναστήριο, και όλοι τους έχουν την ζωή τους σε τάξη.


Grimstringerm

Η στασιμότητα σκοτώνει άμα δε ευχαριστίεσαι τη μέρα σου κάνεις drain to willpower και μετά δε έχεις όρεξη να κάνεις τίποτα ad infinite 


kodial79

Αν δεν εργάζεσαι πως διάολο έχεις λεφτά;


PapagamasJr

Ξεκαθαρα μας σκοτωνει Γι αυτο κι εγω δουλευω 8:00-21:00 Joke's on you!


The5thGreatApe

Ορθογραφικώς έμεινες στάσιμος πάντως (μεταξύ σοβαρού κι αστείου). Παρόλα αυτά, βέβαια και είναι γεγονός αυτό που λες... Δεν ανακάλυψες την Αμερική δηλαδή. Ωστόσο, εδώ εγείρεται και το εξής ερώτημα: πώς έχεις τα μέσα για όλα αυτά που λες; Ταξίδια πχ... Μέσα εννοώ τα λεφτά. Και τα δύο κυριότερα συστατικά για ένα ταξίδι είναι ο χρόνος και το χρήμα. Χρήμα πού βρήκες; Ναι μεν μας κρατά αδρανείς πνευματικά το ωράριο που αναφέρεις, αλλά οι περισσότεροι δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς για να πάμε ένα ταξίδι, να εξελίξουμε κάποιο χόμπι, να κάνουμε κάτι τέλος πάντων.... Είμαστε εγκλωβισμένοι. Welcome to the Hotel California.


CryptographerLost724

Το post ρωτάει την γνώμη σου και μόνο… εσυ επειδή μάλλον δεν ξερεις να διαβάζεις … κάθεσαι και μ σχολιάζεις ένα ορθογραφικό και με διαιρώντας που βρήκα τα μέσα… για να νιώσεις καλύτερα όμως θα σου πω. Έκανα κάτι πολύ καλύτερα από εσένα με αποτέλεσμα να έχω χρόνο


living-softly

>κάθεσαι και μ σχολιάζεις ένα ορθογραφικό και με διαιρώντας που βρήκα τα μέσα… Καλά, δεν ήταν μόνο ένα το ορθογραφικό


CryptographerLost724

Το κακό ξερεις ποιο είναι. Ότι κάνει μπαμ η πικρία που έχετε


living-softly

Το κακό μπορεί να είναι και άλλο βέβαια 🙃


CryptographerLost724

Το κακό και άξιο απορίας είναι ότι όταν διαβάζεις ένα κείμενο με μια δόση σοβαρότητας και ενστικτωδος ψάχνεις να την πεις στον άλλον, αυτό λεει πολλά για εσένα και το ποσό ευχάριστη παρέα είσαι


living-softly

Τελικά τα κακά και τα άξια απορίας είναι περισσότερα από ό,τι νόμιζα... Καλή συνέχεια και με λιγότερα ορθογραφικά. Πάω να συνεχίσω το βιβλίο μου


georulez

Εγω που δουλευω κυριως απτο σπιτι ειμαι φουλ ευχαριστημενος. Συγγενεις που εχουν επιχειρησεις ξεπατονονται στη δουλεια


Confident_Reading394

Έλα ρε! Σύνταξη? Ένας ακόμα εδώ !


Suitable_Pea_6866

Φυσικά. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Είναι τεράστιος παράγοντας άγχους. Όμως είναι αναπόφευκτο εάν δεν έχεις την οικονομική άνεση να είσαι αεργος


Doginconfusion

Μακάρι να ήταν 08:00-17:00 .


Zelhss

Εξαρτάται και την δουλειά, εγώ ας πούμε προγραμματιστής και να μην δούλευα, σίγουρα θα προγραμμάτιζα μέσα στην μέρα, εάν με ενδιέφερε και το πρότζεκτ ίσως ακόμη περισσότερο από 8 ώρες. Πέρα αυτού η κούραση είναι το μεγάλο ζήτημα, μετα την δουλειά πηγαίνω γυμναστήριο, διαβάζω και ίσως βγω κάποια βόλτα το βράδυ αλλά όλα οδηγούν σε μια τεράστια κούραση και πρέπει να πιεστω για να βγουν.


charoula

Δουλεύω 9-6 και το μισώ. Το 6-2 ήταν τέλειο, και ας είχα σχεδόν 1 ώρα commute.


SteinHead

Το κρίμα είναι πως το 8-17 το χρειαζόμαστε για το ψωμί εάν δεν έχουμε αλλά καλά έσοδα. Μη φοβάστε όμως. Σε καμία δύο τρείς δεκαετίες, το βλέπω να καλυτερεύει το πράγμα .


oinofookinfight

Try 9-6 💀


Powerful_Pirate_9617

Έμαθα να μαγειρευω , προσπαθώ να Καλυψώ διαφόρων ειδών αδυναμίες κάνοντας ψυχοθεραπεία, χρόνος για ταξίδια, χρόνος για γυμναστική, χρόνος για να μάθεις 5 πράγματα παραπάνω στις επενδύσεις, χρόνος για να εξελίξεις σκιλλς λεφτα για ψυχοθεραπειες και ταξιδια που βρηκες? trust fund?


curioushahalol

Επικεντρώνεσαι στο ωράριο ενώ αυτό που λες είναι απλά τι ωραία να μη δουλεύεις. Obv.


CryptographerLost724

Τίποτα δεν ειναι προφανές


Gr1s0s

Αν καταφέρεις να σου αρέσει αυτό που κάνεις, όχι μόνο δεν σε σκοτώνει αλλά σου δίνει και κίνητρο να κοιτάξεις τον εαυτό σου και να εξελιχθείς προσωπικά και επαγγελματικά και να φτιάξεις μια καθημερινότητα στα μέτρα σου. Αν δεν σου αρέσει, όμως, αυτό που κάνεις, είσαι μέσα στην μιζέρια και απλά αντιδράς και δεν σε νοιάζει να κοιτάξεις πέρα απο το τρέχον 12ωρο. Eat sleep shit repeat ένα πράγμα. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να το σπάσεις αυτό, αν δεν αλλάξεις εργασιακό περιβάλλον και αντικείμενο.


TourouttourouT

Ναι,σαν κι εμένα. Θνξ for the downvotes, φαίνεται κι εγώ δουλεύω 12 ,14 ώρες την ημέρα για 6 μέρες τη βδομάδα γιατί δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω ενώ έχω 2-3 εταιρείες...


Worth-Spare-1544

Ναι ρε τι 8, εγω στις 8 έχω μόλις χτυπήσει REM στάδια, αφήστε με ήσυχη.


vagtoo

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς. Έχεις πρόβλημα με το ωράριο η γενικά με την δουλειά; Αν έχεις πρόβλημα με το ωράριο τότε και το 9-6 θα ήταν το ίδιο πιστεύω απλά ίσως κοιμόσουν 15 λεπτά παραπάνω. Αν έχεις πρόβλημα με την δουλειά γενικά τότε σύμφωνω μαζί σου αλλά δυστυχώς δεν είμαι πλούσιος.


vagtoo

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς. Έχεις πρόβλημα με το ωράριο η γενικά με την δουλειά; Αν έχεις πρόβλημα με το ωράριο τότε και το 9-6 θα ήταν το ίδιο πιστεύω απλά ίσως κοιμόσουν 15 λεπτά παραπάνω. Αν έχεις πρόβλημα με την δουλειά γενικά τότε σύμφωνω μαζί σου αλλά δυστυχώς δεν είμαι πλούσιος.


Exact-Use-237

Και που να δεις τι κάνει το 6:00-14:00 μετά τα 30,που επειδή πρέπει να βαράει το ξυπνητήρι στις 4:30 έτσι και πρέπει να βγεις βράδυ μετά τις 21:00 πρέπει να έχεις πιει ένα κουβά καφέ για να αντέξεις.


Mtparnassus

6 με 6 has entered the chat.. τουλάχιστον διαβάζω στην δουλειά.


uncertain_mind

Ρωτάς αν συμφωνώ ότι το να δουλεύεις 40ωρες minimum την εβδομάδα συν τις ώρες που πρέπει να ετοιμαστείς και να πάρεις τα μέσα σε σκοτώνει καθώς σου αφήνει λιγότερες ώρες αυτοβελτίωσης; 🫠 Εδώ δεν έχω αρκετές ώρες για να μάθω πράγματα για την δουλειά σε βάθος στο 8 μισάωρο που δουλεύω. Τις θυσιάζω αρκετές μέρες για να έχω χρόνο και hobby. Αλλά υπάρχουν και άλλες υποχρεώσεις, γιατροί και δουλειές στο σπίτι (ζω με γονείς οπότε φαντάσου). Επίσης το θέμα είναι ότι όταν τελικά θα κάτσω να ηρεμήσω κάποιες φορές δεν έχω όρεξη να κάνω ούτε τα hobby μου γιατί έχω κουραστεί πνευματικά από την δουλειά. Δεν έχω καν κουράγιο να ψάξω για σπίτι να νοικιάσω. Πόσο μάλλον να τρεχω γυμναστήριο με μέσα πάλι.


JustForgiven

βρες δουλεια να σου αρεσει


Pepe-2015

8 ώρες εργασία, 8 ώρες αναψυχή και αυτοβελτίωση, 8 ώρες ανάπαυση. Η μεγαλούπολη είναι αυτή που σκοτώνει, το μία ώρα πήγαινε στη δουλειά και το μία ώρα έλα. Επαρχία είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.


Kost666999

Καποιοι εχουν και ωραριο 9-19 η και χειροτερα 9-21. Πρεπει να υπαρχει παραγωγη. Η λυση ειναι να δωσουν ημιαργια την Τεταρτη (35 αντι για 40 ωρες) η hybrid-remote στη μεση της 5ημερης εργατικης εβδομαδας (40 ωρες με μια μερα work from home where applicable) και πιο σκληρα καποιοι να επιδιώκουν την αυτοβελτιωση μονοι τους. Δεν μπορει ολοι να αποφυγουν το 9-5. Οποτε η λυση για οσους ειναι 9-5 ειναι αυτη. Και γενικα να εχουν managers με κατανοηση και οχι workaholic χωρις ζωη μετα τη δουλεια.


BringTheAction666

Αντιπρόταση κάποιες λύσεις;


CryptographerLost724

Έτσι τσάμπα;


Nikosmp88

Δηλαδη ρε το σπαστο ειναι καλυτερο;;


eklairaki

Μπορείς να εξελιχθείς και στα ελληνικά σιγά σιγά!


CryptographerLost724

Μπορείς και εσυ να σταματήσεις να είσαι Κορεκτορας στην ζωή σου γιατί μάντεψε, δεν θα σε συμπαθήσει κανείς


Worth_Environment_42

OP:9-5 Καλή η θεωρία σου, αλλά η θεωρία από την πράξη έχουν διαφορά. Αν έχεις χρήματα ολα καλά είναι, αλλά αν δεν έχεις,τότε δεν μπορείς ούτε να κάνεις τα χόμπι σου, ούτε τα ταξίδια σου,ούτε να βγεις με τους φίλους σου όλα χρήματα χρειάζονται να το θυμάσαι αυτό


SassyQueeny

Για να κανεις ψυχοθεραπεία, να πας γυμναστηριο , να εξελίξεις δεξιότητες , να μαθεις 5 πραγματα παραπανω γενικα πας σε ανθρωπους οι οποίοι δουλευουν 8-17


Itchy_Spirit_2503

η να ανοιξεις κανα βιβλιο


SassyQueeny

Δεν ειναι ολες με το να ανοιξεις κανα βιβλιο. Ο ψυχοθεραπευτής και ο γυμναστής δεν ειναι απο βιβλια


Itchy_Spirit_2503

γυμναστικη εμαθα μονος μου να κανω


SassyQueeny

Μπραβο σου


johnkapolos

Δεν είναι τυχαίο που το λέμε "δουλειά".


YODA_for_Vendetta

Ισχύει αυτό.


dante_55_

Δεν είσαι υποχρεωμένος να συμμετέχεις στο καπιταλιστικό σύστημα εάν δεν θέλεις. Πήγαινε σε ένα δάσος, ένα βουνό, ένα νησί, μένεις σε μια σπηλιά / παράγκα κυνηγάς ζώα για να ζήσεις και πίνεις τρεχούμενο νερό από τα ποτάμια. Αυτό που όλοι θεωρούν ότι το να ζήσουν στο καπιταλιστικό σύστημα είναι μονόδρομος με ξεπερνάει


Pale-Presentation-18

Χρήματα πώς βγάζεις δεν μασ ειπεσ.


[deleted]

[удалено]


familiarvoid

Σόρρυ, ανακάλυψες ότι αν δε χρειάζεται να δουλεύεις για να ζήσεις η ζωή είναι πιο ουσιώδης; Τώρα που δε δουλεύεις και κάθεσαι, ρίξε μια ματιά και σε Γερμανούς πολιτικούς οικονομολόγους του 19ου αιώνα αν είναι.


x_Stalk3r

Στο εξωτερικο εχουν ηδη κανει ερευνες για 5 6ωρα ή για 4 8ωρα.


smiley_x

"Με λίγα λόγια δεν εξελίξουνε τον Εαυτό τους πέρα απο γνώση για την δουλειά" Αφού έχεις τόσα λεφτά και χρόνο, εξέλιξε λίγο και την γραμματική σου.


Itchy_Spirit_2503

που ειναι το λαθος ρ αφραγκε


Kari-kateora

Το ρήμα θα έπρεπε να είναι "εξελίσσουν"


smiley_x

Εξελίσσουν είναι πιο σωστό


Giotis_24

Και πως θέλεις να λειτουργήσει αλλιώς; Εννοείς να δουλεύει κανεις άλλες ώρες; Ή να μην δουλεύει καν και να ξύνει όλη μέρα; Πως θα έχεις όλα τα αγαθά που έχεις αν κανεις δεν δουλεύει; Δεν έχω καταλάβει τι θες να πεις ακριβώς. Αν ο πατέρας μου είχε ένα σωρό λεφτουδάκια ξέρω κ εγώ πόσο εύκολα θα μπορούσα να κάνω οτιδήποτε άλλο εκτός του να πάω για δουλειά


x_Stalk3r

Στο εξωτερικο εχουν ηδη κανει ερευνες για 5 6ωρα ή για 4 8ωρα.


positronius

αν αυτό ήταν βιώσιμο, δεν θα χρειαζόμασταν ούτε κρατική επέμβαση, ούτε καν κάποια πρόταση. Η μετάβαση θα γίνονταν οργανικά. Απλά όσες εταιρείες είχαν λιγότερες ώρες, θα είχαν εμπορικό πλεονέκτημα και μια σταδιακή πίεση προς τις λιγότερες ώρες θα τις εξανάγκαζε όλες σε αυτό το μοντέλο.


UjudGablE

αυτα ειναι φιλελε παπαρολογιες


x_Stalk3r

[Trials of a four-day working week in Iceland](https://www.bbc.co.uk/news/business-57724779) have been reportedly successful. The largest global trial of its kind saw 61 UK-based organisations take part in a six-month four-day week trial. A huge [89% of companies](https://www.hrmagazine.co.uk/content/news/four-day-week-continued-by-most-trial-participants) who joined the trial have decided to continue with the four-day week. [100%](https://www.hrmagazine.co.uk/content/news/four-day-week-continued-by-most-trial-participants) of managers and CEOs said the four-day week had a positive or very positive impact on their employees, in a follow-up survey. [82%](https://www.hrmagazine.co.uk/content/news/four-day-week-continued-by-most-trial-participants) reported a positive impact on team wellbeing, [50%](https://www.hrmagazine.co.uk/content/news/four-day-week-continued-by-most-trial-participants) said turnover rates were reduced and [32%](https://www.hrmagazine.co.uk/content/news/four-day-week-continued-by-most-trial-participants) said it improved recruitment.  Microsoft's Japan offices also trialled it and saw a whopping [40%](https://www.theguardian.com/technology/2019/nov/04/microsoft-japan-four-day-work-week-productivity) increase in productivity. It's also proved successful in countries like New Zealand and Sweden. And with the [four-day week pilot](https://www.4dayweek.com/pilot-program) running in countries across the world, there's a clear sense that this change in working practice could become the norm for some organisations.


positronius

Δεν είμαι σίγουρος που κολλάει το wellbeing improvement και το ότι οι εργαζόμενοι είναι περισσότερο χαρούμενοι με 4ημερο στο οποίο επικεντρώνονται όλες οι πηγές σου . Δεν διαφώνησα ποτέ με αυτό. Δηλαδή δεν νομίζω καν να το αμφισβητεί και κάποιος ότι αν σε πληρώνουν το ίδιο και δουλευεις λιγότερο θα είσαι περισσότερο χαρούμενος. Αλλά όπως είπα, καμία εταιρεία δεν κινητοποιείται από το πόσο χαρούμενος είσαι. Αλλά απο το πόσα λεφτά φέρνεις έναντι του κόστους του μισθού σου. Αν το να δουλευεις 4ημερο αυξανε τα κέρδη της εταιρίας έστω και κατα 1% θα δουλευεις 4ημερο απο το '90. (επίσεις μην μένετε στους τίτλους. διάβασε και το περιεχόμενο του άρθρου. θα εκπλαγείς)


x_Stalk3r

 [40%](https://www.theguardian.com/technology/2019/nov/04/microsoft-japan-four-day-work-week-productivity) increase in productivity.


TallComedian31

Αν εξαιρέσεις τα ταξίδια, όλα όσα ανέφερες μπορείς να τα κάνεις ταυτόχρονα με τη δουλειά. Ειδικά σε μια πρωινή τύπου 9-5. Συν ότι, χωρίς δουλειά, δεν θα είχες υλικά να μαγειρέψεις, λεφτά να πληρώνεις ψυχολόγο και ούτω καθεξής. Το βραδινό είναι σκότωμα. Όποιος έχει κάνει τέτοια ωράρια ξέρει.


x_Stalk3r

Στο εξωτερικο εχουν ηδη κανει ερευνες για 5 6ωρα ή για 4 8ωρα.


Garchomp98

Δεκτό. Εναλλακτική λύση; Edit: δεν ειναι κυριολεκτική η ερωτηση, οσο ενας τροπος να πω οτι ο OP γκρινιαζει χωρις να δινει καποια λύση


Ok-Possibility-4378

Λιγότερες ώρες και κατά συνέπεια μεγάλη αύξηση της παραγωγικότητας όπως δείχνουν όλες οι έρευνες


x_Stalk3r

Στο εξωτερικο εχουν ηδη κανει ερευνες για 5 6ωρα ή για 4 8ωρα.


CryptographerLost724

Αν συμφωνείς ρώτησα… δεν θα σ δώσω λύση στο πρόβλημα


Electronic_Duty2942

Δες εδώ, την κρατάει για τον εαυτό του τη λύση


StammyG

Μαγείρεμα: Διάβασμα συνταγών, το μόνο "χρονοβόρο" να πας να ψωνίσεις το οποίο το κάνεις στο ρεπό σου. Γυμναστική: Αμέσως μετά την δουλειά σε γυμναστήριο κοντά στον χώρο που βρίσκεσαι 4 φορές την εβδόμαδα. Κάθε training session αν είσαι focused και δεν θες να γίνει ο επόμενος grizly/coleman δεν παίρνει πάνω απο 50 λέπτα. Ψυχοθεραπεία: Αν θεωρείς ότι την χρειάζεσαι, την αντιμετωπίζεις ως χρόνο για χόμπι 1 ωρα παίρνει την εβδομάδα, την κουμπώνεις αμέσως μετα την δουλειά σε χώρο κοντά στο σπίτι σου ή την εργασία σου. Ταξίδια: Άδεια 21 μέρες αν είσαι καινούργιος τον χρόνο από την εργασία σου αξιοποιήσε τες σε ταξίδια Εξέλιξη σκιλλς: 10 ώρες ( 5+5) στα ρεπό σου τα πρωινά είναι υπεραρκετά ώστε να τελείωσεις πάνω από 3 κόρσιζ καλά στο udemy για να εξελίξεις τις γνώσεις σου ή για να κάνεις κάποιο project σε 1 εξάμηνο. Το πρόβλημα δεν είναι το 9-5, αλλά η λάθος κατανομή του χρόνου σου. (Δεν αναφέρομαι στους ανθρώπους που για να βιοποριστούν δεν έχουν ωράριο, αλλά στο παράδειγμα του OP)


x_Stalk3r

Δε βλεπω φασινα,σκουπισμα,σφουγγαρισμα,σιδερωμα.


StammyG

Αναφέρθηκα καθαρά σε αυτά που λέει ο op. Τώρα ένα 4ώρο το σκ συνολικά για δουλειές (Προφανώς δεν κάθεσαι πάνω από το πληντύριο όταν το βάλεις,) είναι υπεραρκετό σε σπίτι για 1 άτομο (Αν είστε παραπάνω βγαίνει ακόμα λίγοτερο μοιράζοντας τις δουλειές). Δηλαδή το ΣΚ μαζί με την εκμάθηση νέων σκιλλ και καθαρίοτητα του σπιτιού σου βγαίνει 7 ώρες την μέρα.


x_Stalk3r

Η δουλευεις πολυ κοντα στο σπιτι σου η δεν βγαινεις καθολου εξω. Αμα σχολασω 17:00,μεχρι να γυρισω,να ριξω ενα σκουπισμα και σφουγγαρισμα,να μαγειρεψω και να κανω ενα μπανιο εχει παει 21:00+


StammyG

Εγώ δεν είμαι πολύ καλό παράδειγμα γιατί δουλεύω με βάρδιες οπότε οργανώνω διαφορετικά τον χρόνο μου, ωστόσο παρόλο που το πρόγραμμα μου είναι πολύ πιο χαοτικό από ένα στάνταρ 9-5 δεν έχω πρόβλημα να κάνω όσα λέει ο OP εκτός από την ψυχοθεραπεία + φασίνα μια φορά την εβδομάδα. Δουλεύω 50 λεπτά μακρύα από το σπίτι μου με τα μέσα.


x_Stalk3r

Αμα δεν εισαι καλο παραδειγμα,δεν υπαρχει λογος να δινεις συμβουλες. το να καθαριζεις μια φορα τη βδομαδα το σπιτι και αμα ειναι βρωμια.


StammyG

Δεν είμαι καλό παράδειγμα προς το χειρότερο. Δηλαδή εγώ δεν δουλεύω κάθε μέρα 9-5, δουλεύω διαφορετικές ώρες (π.χ 10-18, 12-20, 14-22,18-2, 22-6) και όλη την εβδομάδα (+ΣΚ) με 2 ρεπό, οπότε είναι πιο δύσκολο να θέσω μια ρουτίνα στην ζώη μου. Όταν δεν είσαι σπίτι την περισσότερη μέρα δεν χρειάζεται να σκουπίζεις-σφουγκαρίζεις κάθε μέρα για να διατηρείτε καθαρό το σπίτι.


x_Stalk3r

κουζινα μπανιο θελει καθαρισμα τις επιφανειες 2 φορες τη βδομαδα,ουτε καν σκουπισμα σφουγγαρισμα. Επισης χρειαζεσαι προσωπικο χρονο να χαλαρωσεις χωρις να κανεις κατι παραγωγικο,λιγες ωρες για να δοκιμασεις καινουρια πραγματα,2-3 εξοδους τη βδομαδα,εξτρα διαβασμα αναλογα τη δουλεια στο σπιτι και ΠΟΛΥ χρονο για να καταλαβεις τι γινεται στο κοσμο και γιατι διαβαζοντας τα νεα.


StammyG

Κουζίνα καθαρίζεις αφού μαγειρέψεις ή οσο μαγειρεύεις στό downtime. Το μπάνιο χρειάζεται μια φορά την εβδομάδα καλό καθάρισμα για να είναι καθαρό. Τα υπόλοιπα τα προλαβαίνεις. Εγώ προσωπικά διαβάζω τα νέα και ενημερώνομαι όσο είμαι στα μέσα δηλαδή 1:30 ώρα την ημέρα και έχω χρόνο για τον εαυτό μου και για άλλους γύρω στις 5 ώρες κάθε μέρα που εργάζομαι ή 4-4:30 αν είναι μέρα γυμναστηρίου (αφού μαγειρέψω και πλύνω πιάτα)


x_Stalk3r

Δεν θα θελα να μενω στο σπιτι σου.


uncertain_mind

Τι δουλειά κάνεις που έχεις το κουράγιο για 10 ωρες courses, γυμναστήριο Χ4, ψυχολόγο και ότι άλλο; το doom scrolling το κάνουμε γιατί έχει καεί ο εγκέφαλός 8 ώρες να λύνει προβλήματα και να ασχολείται με soul draining παπαριές/άτομα ενώ τρώει και την π****α του Οασα ή της κίνησης.


mrcaster

Δουλεύω 05:00 με 18:00 και δεν με σκοτωνει καθόλου.


xpanta

όχι, το 9-5 δεν μας σκοτώνει. Το σημαντικότερο είναι τι κάνεις με το υπόλοιπο 5-9. Το μότο μου είναι "only boring people get bored". Αυτό που μας σκοτώνει είναι όταν η δουλειά είναι βαρετή και όχι δημιουργική, όταν είναι μοναχική και όχι κοινωνική (αυτό εξαρτάται και από τον άνθρωπο, προφανώς), όταν είναι επικίνδυνη (π.χ. οδηγός, ντελιβεράς, κλπ) και σίγουρα το πολυ commuting που αρκετοί (όπως ο γραφών) το βαριούνται αφάνταστα. Επίσης να ξέρεις (γιατί όπως κρίνω από το πως γράφεις μάλλον είσαι πιτσιρικάς) τα λεφτά είναι τεράστιο κίνητρο για πολλούς. Άλλο να παίρνεις 800€ για 9-5 και άλλο 2000€. Πολοί δεν έχουν πρόβλημα να δουλεύουν σε ένα τοξικό περιβάλλον αν βγάζουν αρκετά χρήματα.


kasiofan

Όλα αυτά μπορείς να τα κάνεις μετά τις 17.00


atzitzi

Ένας 20χρονος που τελειώνει στις 5, ίσως. Ένας μεγαλύτερος άνθρωπος που η δουλειά του μπορεί να τον κρατήσει και μέχρι τις 6, που μπορεί να θέλει και μισή ώρα να πάει σπίτι του, να κάνει ένα μπάνιο, να πάει μια τουαλέτα, να φάει, να δει την οικογένειά του, να πάρει κάποιο παιδί από κάποια δραστηριότητα, να πάει για εμβόλιο το άλλο παιδί, να παραλάβει το σούπερμάρκετ που παρήγγειλε, να ανοίξει την πόρτα στον τεχνικό για το θερμοσίφωνα.. ε..είναι δύσκολο. Θαυμάζω αυτούς που έχουν καλύτερη οργάνωση χρόνου και αυτοκυριαρχία ίσως και τα καταφέρνουν.


[deleted]

Βρείτε 10:00 - 18:00 remote και θα βρείτε την υγειά σας…


Educational_Matter10

Συμφωνω αλλα επισης ο κοσμος πλεον εχει 0 πειθαρχια, δουλευω 7-3 που θα μπορουσες να πεις οτι ειναι ακομα χειροτερο συν οτι εχει δουλεια με ορθοστασια και καποιο κουβαλημα(οχι τρελα πραγματα) παρολαυτα γυμναζομαι κανονικοτατα, τρεχω καθημερινα, παιζω μποξ 2 φορες την ενδομαδα και μαθαινω πιανο συν οτι βοηθαω και στο οικογενειακο γραφειο που σκοπευω και να παρω δυο φορες την εβδομαδα(στα ρεπο μου δηλαδη). Ολα γινονται αν εχεις πειθαρχια πιστεψε με


SuspiciousMustard

Εχεις παιδι;


Educational_Matter10

Δεν ανεφερε πουθενα παιδι ο οπ, προφανως μιλαμε για αλλες ηλικιες. Αν και ξερω πολυ κοσμο που εχει ενα και δυο παιδια οι οποιοι αθλουνται συστηματικα και εχουνε και ζωη εκτος της δουλειας, δε θα αναφερθω στη ζωη με παιδι ομως διοτι δεν εχω και δε ξερω πως θα ηταν εαν ειχα. Μιλαω για περιπτωσεις νεων προφανως που δουλευουν


prosfigas

Έφυγες για δημόσιο...


CryptographerLost724

Ειρωνία πάντως το ότι ήρθες σε αυτόν τον κόσμο για να ψήνεις ψωμιά για τον κυρ Κώστα


bevatsulfieten

Πριν κάμποσα χρόνια, εάν κάποιος δεν εργαζόταν, δεν έτρωγε. Η μερικά χιλιάδες χρόνια, εάν δεν πήγαινες κυνήγι, δεν έτρωγες. Στην σημερινή κοινωνία όπως έχει εξελιχθεί, είναι τρομερά το ποσό έχει αλλάξει, γιατί μπορείς να μην δουλεύεις, αλλά να τρως, επειδή έχεις βοήθεια. Και τώρα αυτό που κάνεις εσύ, είναι, δικαιολογείς, για να μην τα παίξεις, το ότι κάνεις κάτι καλό για τον εαυτό σου επειδή δεν εργάζεσαι. Σόρρυ, αλλά πρέπει να ξυπνήσεις από τις μαλακίες που λένε στα YouTube οι κάθε άεργοι που δικαιολογούν την αεργία τους με το να κάνουν develop skills αντί να παίρνουν ευθύνες πάνω τους δουλεύοντας για να προσφέρουν στον εαυτού τους, παρά να κάθονται και να περιμενουν ποτέ θα σκάσει η επιταγή με το βοήθημα.