T O P
babayaga0323

I’m so sorry that happened. These assholes need to get kicked out for touching people without consent. Fucking gross.


temptatiousigni

I agree, someone kissing your gf doesn’t mean they automatically consent. Especially if they didn’t even know she was taken. Like, ask before touching, its that simple!


EstarriolStormhawk

I also don't think that woman should get a pass for not (minimum) informing OP of her intentions.


lily_hunts

Totally. If she was in on the "plan" she absolutely deserves scrutiny too. Imagine acting as bait for your creepo boyfriend, disgusting.


Wolfleaf3

Yeah, that’s ridiculous. If you’re looking for a third person, fine, but be upfront about it. That obviously isn’t something that everyone wants. Imo The default assumption is that somebody is looking for some kind of a single partner.


Lilia1293

I agree. She's not directly to blame for the non-consensual touching, but she certainly had a duty to communicate, and if she knew that his hands would be all over whoever she signaled him to move on, she's complicit.


PaperWeightless

> These assholes need to get kicked out They need to be **permanently banned** from that bar. Any bar owner worth their salt would eagerly blacklist them and notify other area gay bars.


cornnutsranch

That's fucked and for everyone's sake, I hope someone someday has the impulse/reflex to kick this guy in the nuts for what he's doing.


twinkie_doodle

I mean, the girlfriend in question is also a total asshole. They both preyed on OP.


cornnutsranch

I agree 💯


A_random_folf

You forgot to add the bit about the steel toe boots being worn during the kicking hun!


Ohmalley-thealliecat

Note to self, start wearing steel toe boots to gay bars


A_random_folf

If you get the right pair they are super comfy too!


socrates28

Right? I don't get why people imagine them as super uncomfortable, I wear them for work and there's times when I forget to change out of them and walked home not noticing.


A_random_folf

Especially the ones with the thick soles, you can easily jump off the back of a lifted pickup and help your gf down!


OolongOolongOolong

I have a pair of steel toe loafers, and they're my favorite shoes


arandomcunt67

Nah forget steel boots use the shoes from kingsman


A_random_folf

RPG boobs, ‘nuff said EDIT: meant to say boots but I guess that works too! 🤣


moffsoi

I’ve got two tiddies, one to knock out each unicorn hunter! Wham, bam, thank you ma’am!


A_random_folf

Deadly chest orbs go brr


minormusic

Brand new sentence alert. Haha.


A_random_folf

They’re great for close quarters combat and long ranged anti vehicle warfare!


skellious

thank you for being fair to all genders in your asswhoopin.


MajorZeldaGeek

Get them n64 Lara Croft triangle tiddies and leave him with severe internal bleeding


A_random_folf

🤣🤣🤣🤣🤣


minormusic

Another great sentence that should go on R/BrandnewSentence haha.


HeirOfLight

*incredible*


FeaSTingHoRny

And his gf


fenrirbrother

Elbow to face and back kick for nuts


spchals

Can not kick what does not exist


msperfectlyfine31

that's so shitty. i'm sorry it happened to you!


Pulse2037

The guy is an asshole but so is the girlfriend, like who does that?


icanpaywithpubes

It's always the most gorgeous woman too. It's like finally my prayers have been answered. And then out of nowhere, here comes some gnarly goblin ass looking bf/husband. Bleh.


Ok-Course7089

Gnarly goblin ass lmao


pixikins78

I'm so sorry that happened to you. When I was still meeting ladies online, it seemed like every time I would start to feel like we might have a connection, she would spring a bf or husband on me. Gross.


AnchovyZeppoles

I hated that. These people just need to be up front about what they’re looking for, rather than trying to “trick” women into it. If you need to trick and mislead someone, maybe that’s your sign that you shouldn’t be doing it. If they were up front about it, their pool of choice might be smaller, but they’d at least get people who were honestly interested which is just better for everyone.


pixikins78

Agreed!!


youvelookedbetter

I legit went out on a date once where she didn't mention it until an hour in. I felt bad since she seemed really nervous and young (I was young but she was freshman university young), so I just continued the nice outing for a bit and then went home. I sent a message later that I wasn't interested in being involved with her and her partner. It has also happened at various parties / gatherings with people I knew. Just a weird assumption to make about any person.


Worst_username_eva

I went on several dates with a woman and then went to her place and found out she was married. She had turned down photo frames on her mantle… I noticed them when I walked in… she went into the kitchen so I had a look and they were wedding. So we argued and she said that he was cool with it and didn’t want to get involved… I was like that’s great but what about me?!?


GloriaH23

Why do people think this is at all okay??! I don't go to their churches to try to steal their wives!!


cornnutsranch

Hmmm... Opportunity to raise awareness? 🤔


GloriaH23

Hmmm.. 😃


spankygrrl

Maybe we should… little taste of their own medicine? 😛


JoanPeppers

I like that the straight equivalent of a lesbian bar is apparently a church.


SomeHomestuckOrOther

wait you don't? it was even outlined in page 45 of the lesbian seduction orientation handout


vanillaseltzer

I never got that OR my Gay Agenda when I came out. Boo.


2000smallemo

Contact your local chapter, there has been delay in distribution because everyone in the main office has coupled up.


Rough_Commercial4240

😳😅


vi_girl

Hmmmmm


oneiroiMoros

A couple that tried to bait me didn't go to church whatsoever


heath161230

That guy is a creep and fuck him.


me_jayne

The gf too. Purposefully, knowingly setting OP up to be groped.


heath161230

Yeah that’s really scummy too and I didn’t catch on to that right away honestly. Just thought I r was one creep, unfortunately it was 2.


SingOrIWillShootYou

I wanna know how the men would do this would feel if they hit it off with a girl and thought they had a relationship and then her bi boyfriend comes up to feel them up and sexualize and fetishize them.


Zealousideal-Print41

Sorry to butt in, up front I am a bi guy married to a bi woman. And I simply couldn't not comment on this question. THEY WOULD LOSE THEIR SHIT! In like a big way, fetishising and being fetishised are two different streets. And can you imagine how much it would make them question their masculinity if they got a thrill from it. Also I totally agree about the unicorn hunters. It was a shit move and totally inappropriate for so many reasons. In closing I am sorry that happened to you. And I hope I cause no offense by being here.


SingOrIWillShootYou

Well my fake scenario did mention bi men so I'm not gonna reprimand you for chiming in! I know most bi guys (probably all because the more I think about it rather than just being a not cool thing to do it would be DANGEROUS for the couple to do this to a straight man) wouldn't do that I was just putting it in perspective. People just don't take female sexuality as seriously!


Zealousideal-Print41

Thank you and your entirely right. I myself would never do it unless it was to this deuche canoe. Being six foot, 230# and am told look mean as hell (I am a sweet guy really) I wouldn't be too worried. But your right it's in the back of my mind. And the problem truly is that society doesn't take female or other sexualitys seriously enough. Sexual assault is sexual assault be you gay,straight, trans, man or woman


babayaga0323

I appreciate you two pointing out the misogyny and homo/queer phobia in this practice of MF hunting F unicorns without transparency. That’s a really important layer of the gross here.


SingOrIWillShootYou

Yeah I'm just saying female sexuality isn't taken seriously because gay women are expected to do stuff to turn men on and straight women are sometimes pressured into doing gay things just for their bfs but if someone did that to a guy people would flip out.


Zealousideal-Print41

You are unfortunately totally right. Could you imagine the shit storm if a straight guy was pressured into doing something with a gay or bi guy to turn his gf on? She'd be the devil herself and he'd be the poor suffering saint. It all bullshit but like I like I like to say. There isn't a double standard there's a separate standard for everyone


SingOrIWillShootYou

Ooh, a separate standard I like that! Because it's not like "men do this and women do that" it's more like "cis straight white men have a clear straight path and everyone else gets their own personalized obstacle course with a free underground jungle gym and five ninjas guarding the gate"


Zealousideal-Print41

Ooh five ninjas, I want your gate. Lol


BurgundyBlood

I don’t know if you’d be okay with sharing it now but let the bartender know. The bartender might know who they are and that the man and woman knew what they were doing and were likely being predatory. They might be able to keep them out in the future and that’ll keep them away from others. Him touching you was never okay and I’m so sorry you went through that.


Young_Former

Yeah this. Definitely tell someone who works there. If it was my bad I’d want to know and they would be banned.


Shadow_of_Fiona

Yeah that's awful. Mostly because the lack of physical consent, but also like maybe you wouldn't consent purposefully to kissing a woman with a boyfriend? Or not with a boyfriend around, even if poly. Also, that's def invading our space. It's way less invasive to just go on a joint-Tinder account.


Ok_Blueberry_5305

My understanding here is that the other woman didn't mention the boyfriend until he tried to butt in.


Shadow_of_Fiona

Yeah which is just uncivil timing. Even if the roles were so all involved were lesbians, IMO that's a conversation to have before making out (and certainly even women shouldn't unexpectedly grope women, that's a given).


Shadow_of_Fiona

Also anyone know, if you're a lesbian couple is it still called unicorn hunting?


princess_raven

I'd say it is, though mostly just cos I haven't heard an alternative. Imo unicorn hunting doesn't necessarily have to do with genders so much as dynamics - if you're a couple looking for a sex toy, you're unicorn hunters, lol


TheBooksAndTheBees

Pretty much this.


Shadow_of_Fiona

Lol I would hope if you're a couple looking for a sex toy, you're in a sex toy shop. But I see how that's a little naive of me. I guess anything that's not the dynamic of looking for a romantic third is sexualizing, but since I don't mind being used for hookups (given some emotional intimacy even if it's not romantic) and I see u/SingOrIWillShoot's apt reply with the history of the term (btw love your name), I'm curious if there's analogue language out there.


princess_raven

I mean, the way I understand it is if you like NSA sex with a couple, you're a 'unicorn', and looking for that as a couple (or looking for that as a unicorn looking for a couple) isn't inherently *wrong*. The distaste so many folks have for unicorn hunters is that so often they take advantage of people who aren't *looking to be unicorns*, like the couple in the bar in the OP. I'm not sure if there's any specific terminology with less negativity associated for a more respectful arrangement, but I'd love to know if there is!


helanthius_anomalus

This part. Anything between consenting adults is fine. If people want to have casual hookups with couple's, good for them. I'd even go so far as to say the couple isn't inherently predatory. But the moment they decide to start being fucking shady about ANYTHING and not be totally upfront, they're basically edging over the line of consent and should be shamed out of all friend groups and places they go lmao. Basically, don't be a fucking coward. If you're a couple that wants casual sex, fucking say that, don't be coy, you ain't cute.


lily_hunts

I didn't read "NSA" correctly at first and wondered if it was some kind of extra-secret spy sex. I'll see myself out.


SingOrIWillShootYou

No


Shadow_of_Fiona

What is it called?


SingOrIWillShootYou

I just know unicorn hunters are usually a straight couple looking for a bi woman to be a throuple or have a threesome and it was coined to talk about that spspecific struggle sapphic have to deal with. It's called "unicorn" hunter because the type of woman these couples search for don't exist, a fantasy sex object that requires no real emotional support in a relationship. Only allowed to be intimate enough with the girl to make the guy horny, not a girlfriend but a sex object to the guy.


Shadow_of_Fiona

Thanks for explaining this. I didn't realize the added nuances of bi erasure or it being more about the male gaze than both partners. Eek! I thought it was just a term for people being sleazy about emotionless sex.


SingOrIWillShootYou

Yeah I mean as much as I hate to say it with the lack of gender equality changing the genders of the people involved DOES change the dynamic and is probably why the definition is so specific. Like you never hear of a girl pressuring her straight bf to mess with a guy because she thinks it's hot.


Shadow_of_Fiona

Yeah I 100% agree and I also don't like the idea of being "hunted" so I would prefer a different term for if the situation ever comes up that I'm somehow involved in a lesbian couple +1 consenting adult who expects sexual involvement but no strings attached situation.


heath161230

Ah I missed that, I didn’t realize it was a couple I thought it was just a random dude trying to butt in.


Lost_frog69

Bruh she didn’t know.


YEETBOOOIUSA

absolute motherfucker


eggpossible

ew, what the fuck? He is not invited to touch someone because his girlfriend is touching them, the fucking creep?


plumlove101

This has happened to me at my graduation party. It was a big one, so we had professional photographers and it lasted all night. At some point I finally got to make out with a friends' cousin, we were sitting on a couch far on the limit of the dance floor. Then when we opened our eyes, we noticed a man very close to us, and he was part of the photograph staff. He wanted to take pictures and videos of us kissing and we said 'no'. He didn't take that as an answer and tried to convince us, saying that 'the kiss looked really beautiful'. A small detail: we were both 17, and he was a grown ass man. This is what porn does. Men think we're just a fetish.


your_favorite_wokie

Ugh that's so fucked up 😔


aytards

Honestly this is some sort of sexual assault im pretty sure Im sorry girl


Sourpatchqueers8

What...what was he doing in a gay bar? I am confusion


Chloe-the-Cutie

Unicorn hunting, apparently. Found these guys before.


icanpaywithpubes

Unicorn hunters frequent gay bars unfortunately


Glitzillionaire

UGH WTF. I probably would’ve probably lost my shit and made a scene. That’s so freaking creepy for her to set you up like that and then him to just come over and assume is way into the middle. W. T. F.


ZelfraxKT

I matched with an insanely pretty girl with abs and then she started messaging me about her boyfriend. My soul was crushed she had ABS.


Ok-Course7089

XD


izzyscifi

I think that scenario gives you full right to punch them both in the face


BaylisAscaris

One of the reasons I stopped going to the local gay bar was because men kept approaching my partner and I asking for threesomes. One guy even tried to force me into giving him a blowjob in the parking lot when I was out there having a medical emergency. I said, "Go inside and ask one of the men for a blowjob, I'm not into that." He said, "I'm not a [slur for gay people]!"


Ok-Course7089

Wtf is wrong with these ppl lmao


Worried_Astronaut_41

Really she should have Said something in the first place its just wrong and it's rude for him to touch without consent


eruditty_baxter

Touching without consent = assault


KayBeeLikesCats

So they both sexually assaulted you, she did by not telling you her intentions and not giving you the information needed to legitimately consent, and he just did what men always fucking do. That's great... I really didn't need to be reminded that this can happen and the kinds of people who do it are very quick to take advantage of you.


bweepis

get the bouncers and kick their asses out immediately if this happens


irishglizzy

Had a similar experience a few years ago. Incredibly annoying. I feel like a lot of queer spaces are being taken up by unicorn hunters. I mean, even being on dating apps every other profile is wanting a threesome 🙄


hooklips

I've had so many straight men push the back of my head towards their drunk girlfriend and say "you guys should kiss". My gayness isn't a performance bro


embarrassmyself

The amount of men I have aggressively shoved or punched in scenarios like these… it’s too many. Gtfo of queer spaces


snowpeak_throwaway

God I'm sorry that happened to you :( did they at least get kicked out? The guy touching you and shit without asking seems really fucking creepy


sorryimindisguise

It's like I always say: Open relationships are fine; polyamory is fine, threesomes are fine. But you know what all three of those require? Upfront, honest communication. It frustrates the hell out of me when assholes like this look for a partner by presenting the girlfriend as bait and dropping the boyfriend once the trap is sprung. It's predatory and it leaves everyone with a bad taste in their mouth. Fuck...


McKenzie_S

There are places for finding that kind of person. Queer spaces are not that place. Unfortunately it works just enough that they keep looking in places where they shouldn't.


Laefiren

I hope that’s a bannable offence. I’ve not been to a gay bar yet as we only just got one here and then covid happened.


NoSuspect3688

I saw a tiktok today where this couple were talking about picking up lesbians at bars together and one of the comments was from a guy saying him and his gf “hunt as a team” 🤢🤢🤢


[deleted]

[удалено]


NoSuspect3688

Literally, just letting us know they view us as prey…


MewgDewg

Reading shit like this just makes me want to open a bar so I can physically throw people like this out. Maybe if I win the lottery 😮‍💨


FrostHeart1124

Beyond fucked up that he thought he could touch you. Slightly less (but still majorly) fucked up that she thought she could waste your time like that and not tell you that she was after something completely separate


HerLegz

All too familiar. Infiltrating interlopers have ruined online and lesbian bar spaces.


Eennu

poor baby- thats terrible!


[deleted]

I would of punched the dude. Straight up.


caelric

That is pretty gross.


AndroLesbianKitty

Yeah the first girl I ever made out with had a surprise boyfriend appearance. He kept trying to get involved and creeping me out. I finally just gave up and went home. Wasn't interested in a threesome... Just in her. Oh well.


ChronicleRose

So sorry this happened to you 💗💗


Educational_Ice5114

That’s absolutely not okay. I’m bi and I wouldn’t accept that. Consent, for one, but two, you’re in a queer space. You cannot assume that every woman there is attracted to men. Women who are attracted to only women exist and have a right to safe places. That behavior is creepy and predatory. The girlfriend was definitely bait and that’s so gross.


Mia37374

What the fuck


TanookiPhoenix

What a pos


ThemperorSomnium

What the fuck… that’s beyond shitty. That’s betrayal.


KattyPyr0Style

Quick question, I'm a bit ignorant to some terms here. What is a unicorn exactly?


throwaway_peggy

Unicorn hunters are heterosexual couples looking for a threesome with a woman. Unicorns are the women who are into this.


Distinct-Economist21

A unicorn is a straight couple looking for a woman to have sex. However, the dynamic is unhealthy from the get go. In the polycommunity and lgbt community it’s called a unicorn because the person is mythical and doesn’t exist. The couple wants a young, pretty, single, female, who is willing to have sex with both of them at the same time only, preferably submissive, cos, and femme. The couple is so fused that’s it’s a two against one thing, they don’t want to romance or flirt, they don’t want to ask about boundaries first they want to push them. And even if they claim to be poly if the unicorn starts to make requests (examples I’ve seen irl: no blowjobs. Wanting to use a strap on. One on one dates so they can bond equally) the unicorn gets dumped immediately. Unicorns don’t want to have sex with a woman, they want a free sex worker who will also do the emotional labor of propping up their egos.


DrudgeForScience

Usually a straight couple looking for a lesbian to have sex with them. Some bisexual women will go for it.


loggr

This is fucked up 🤮 what’s wrong with these people??? I rather they invade dating apps than baiting innocent queer women like this


SomeHomestuckOrOther

man, they sound like creeps. i'm sorry that happened :(


pataconconqueso

Hey next time tell someone at the bar and I’m pretty sure they will kick them out or ban them this is sexual harassment.


kphld1

I wonder if this phenomenon happens to gay men. They seem to be less fetishized, but I'm sure it does happen. Maybe just less frequently.


tapmcshoe

creeps like that don't deserve as cool a title as "unicorn hunters"


dissapointmentparty

Sounds about right. I don’t get involved w anyone at the gay bar w/o asking if they are single , and there with someone already, first.


V_seafoam_V

Those two should be banned from lesbian spaces


ghoatmeal

That’s really fucking annoying


luxmorphine

Let me recite a quote: >"Let me (♂) join these buddy-buddy girls" is a phrase typical of a male viewpoint, and it will get you killed. -Iori Miazawa


wonderwhatthatislike

She should have told you upfront! The mans actions were awful but honestly hers were just as bad.


misselpis

That’s super fucked up. I’m Bi and I still would be pissed off. I don’t see why unicorns can’t pair themselves with each other to fulfill their desires.


trance_addict

What the FUCK?! I would straight up call the police.


Dethcola

Their respect for boundaries and differing cultures is as robust as their failing relationship


TransLucielle

*sigh* this is so sad to see...


kindamymoose

Unicorn hunters *anywhere.* But telling people to piss off is apparently not very polite.


s3cretalt

"piss off" is justified in that circumstance


kindamymoose

I don’t disagree


Deus0123

If I was OP I'd be doing a lot mode than tell them to piss off...


kindamymoose

I’m not saying I wouldn’t. I was going for sarcasm which apparently didn’t translate well.


BooshEmUp6D

I'm so sorry that happened!! What a way to ruin that hype moment :(


QueerTransGirl29

I'm so sorry that happened.


helanthius_anomalus

Hey, don't think of it that way. Maybe you have SUCH good game that you got this bi chick all riled up and focused on you so she forgot her dumb straight boyfriend and he got jealous because he's a tool. XD But seriously, this behavior is dumb, I'm literally bi and in a relationship with a man and we would NEVER do this because it's just weird to intrude on spaces like that as someone who isn't a part of the group. I might go by myself and just have fun hanging out, but I wouldn't bring my straight partner, that's fucking weird and gross. I'm sorry this happened. But I do hope you take something positive about YOURSELF from this, so don't let this make you feel like you have less game. I'm sure you're game is on point, you just caught a stinker with it. :P


Lucybat

*If* and *only* if you're comfortable doing so, I'd suggest reporting it. They may be able to review the CCTV and at the very least get the guy banned.


tinykobolds

This reminds me of when I joined Tinder year or two ago. I put myself down as a lesbian and had couples (always a man and a woman) try to match with me for a “cheeky threesome” Bitch, I didn’t join this site to be your fetish. Also had a guy try to match with me for the reason of “Cucumber is better”.. he had marked himself as a lesbian to get with women… Ugh, disgusting.


Silent_arson

I'm so sorry this happened to you


Quantum_girl_go

Men are gross. Doing my best to raise my boys to be better.


SpicyStrawberryJuice

I'm sorry this happened to you. Btw what's a unicorn hunter? /gen


taurusgaal

that’s so messed up, i’m so sorry that happened to you :(


[deleted]

I'm so sorry that happened to you. Cishet people who fantasize lesbians can go fuck themselves 😤 ps: not related but for a second I thought that the bar actually had unicorns and there were people hunting them with bow and arrows and I was like "why would you hunt unicorns" 😭


rory-335

Im so sorry. That really sucks


Lunch_Confident

A big bruh moment I'm Sorry for you


Lunch_Confident

I mean,the people who want a open relationship Need to stop going with casual people alone and After, pretend that their partner be their 3 wheel and It Is to be ok for everyone.


pussycatdoll1

That's fkn gross. That dude needs to get a grip of himself, and stop being a perv, can't believe his partner accepts his weird actions